Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 września 2012

Międzymiastowa 2.0.

Drugie podejście do blogowania. Mam nadzieję, że tym razem postanowienie umieszczania tutaj wszelkich moich "wypocin" utrzyma się dłużej. A w zasadzie bardziej brak było odwagi niż umiejętności utrzymywania postanowień. Tak więc - wiem, wiem, zwrot ten jest zmorą niejednego polonisty:) - oficjalnie otwieram Międzymiastową 2.0.


Dziś coś zupełnie dla mnie nowego. Wiele blogerek ma już za sobą przygody z transferami. Ja też się za nie kilkakrotnie zabierałam. Nie tyle razy ile bym chciała, zapewne też nie w takim zakresie i nie z taką samą dozą profesjonalizmu jak większość z was, ale uczymy się na błędach...
Takowych i ja się nie ustrzegłam. 

Początkowo w ramach improwizacji próbowałam nitro na tkaninie. Porzuciłam to szybko, efekt finalny był daleki od zamierzonego. 

Z drewnem było inaczej. Gdy zobaczyłam te wszystkie piękne tace z nadrukami, skrzynki, osłonki ... no cóż była to miłość od pierwszego wejrzenia. 
W końcu zaopatrzyłam się w Mod Podge (podobnie jak z nitro, domowy sposób na wikol szału nie robił) i przystąpiłam do dzieła. Efektem jest szkatuła na biżuterię, którą podarowałam siostrze na 30 urodziny. 
Ona była bardzo zadowolona, ja umiarkowanie, ale to zawsze coś:) 












6 komentarzy:

  1. Mnie też sie podoba, wyjątkowo delikatnie wykończona, subtelna i kobieca! Zagościłabym u ciebie na stałe ale nie umiem znaleźć obserwatorów zeby się wpisać;-))) Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaległości nadrobione:) Zapraszam

      Usuń
    2. Wygrałaś u mnie Candy !!!!
      Napisz do mnie maila ;)))
      Pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  2. Przepiękna jest! Jak możesz być niezadowolona ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomieścisz tu wiele skarbów. Bardzo ładna skrzyneczka.
    Dziękuję za odwiedziny i mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie:)ja też już kupiłam mog podge i czekam na dobry moment (czyli trochę czasu) żeby zrobić mój pierwszy transfer!Twój wyszedł super! pozdrawiam i pozwolę sobie podglądać Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń